Reklamace

Postup reklamace či vrácení zboží

Vzhledem k tomu, že nabízíme opravdu kvalitní produkty s nízkou reklamovanosti, věříme, že tento krok nebudete muset podstupovat. Nicméně s velmi malou pravděpodobností se může stát, že zboží nebo produkt bude mít vadu případně si nevhodně vyberete. Prosíme jen, abyste si před samotným procesem reklamace u zboží opravdu prověřili, zda má vadu. Pokud si nebudete jistí, tak nás prosím kontaktuje na tel.: +420272953636 nebo e-mailem info@afriso.cz.

Reklamace zboží

Na většinu produktů poskytujeme záruku v délce 24 měsíců. V případě jiné záruční doby, bude uvedeno u zboží a v návodu. V případě, že jste zboží prověřili a nalezli jste na něm vadu, tak můžete postupovat následovně:

  • Osobně přinést zboží do naší společnosti spolu s fakturou
  • Zboží zaslat na naši adresu s vyplněným reklamačním listem a kopii faktury

REKLAMAČNÍ LIST

 

Vrácení zboží

Na vrácení zboží máte ze zákona 14denní lhůtu. Tuto lhůtu není možné chápat jako bezplatné zapůjčení zboží. Kupující musí předat prodávajícímu veškeré příslušenství včetně dárku zdarma, který získal na základě kupní smlouvy. Ke kupní ceně může prodávající započíst skutečně vynaložené náklady s vrácením zboží. Vrácené zboží v případě, že bude nést známky opotřebení se do kupní ceny započítají skutečné náklady na opravu.

Při vrácení zboží postupujte následovně:

  • Osobně přinést zboží do naší společnosti spolu s fakturou a veškerým příslušenstvím
  • Zboží zaslat na naši adresu s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy a fakturou

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Odeslat článek známému   Vytisknout